Garancia
A garancia időtartama új áru vásárlása esetében a fogyasztó részére minimum 24 hónap. A garancia a vásárló általi átvétel napjával kezdődik, és a garanciális javításban töltött idővel hosszabbodik. A jogos reklamáció lebonyolítását követően a garanciális idő a reklamáció időtartamával hosszabbodik. A reklamáció időtartama a termék átvételét követő napon kezdődik, és a reklamáció lezárásának napjával végződik, nem a termék, vevő általi átvétel napján. Jogosulatlan reklamáció esetében a garanciális idő nem hosszabbodik meg. Amennyiben a reklamáció a törvény által előírt időtartamon belül az áru egy új termékre való cseréjével záródott le, a garanciális idő a vásárló az új szériaszámot tartalmazó garancialevél átvételének időpontjától a teljes hosszában megújul. A garancia anyaghibára, működési hibára, gyártási hibára, valamint az eladó munkatársai által végzett szerelési vagy telepítési hibára vonatkozik.
Az alábbi esetekre nem vonatkozik garancia:
- helytelen kezelésből, szakszerűtlen vagy nem megfelelő bánásmódból, a használati utasításnak ellentmondó használatból, vagy az elosztóhálózat túlfeszültségének hatására, és az eszköz mértéktelen mechanikus elhasználódásából kifolyó károk
- általános használatból kifolyó elhasználódás
- termék mechanikus károsodása
- elektromos túlfeszültség (láthatóan megégett alkatrészek vagy nyomtatott áramkörök)
- a termék nem megfelelő körülmények közti használata, melyek hőmérséklete, portartalma, vegyi vagy mechanikus feltételei nem felelnek meg az irodai környezetnek
- szakszerűtlen bánásmód, kezelés vagy a termékápolás elhanyagolása
- a termék mértéktelen terheléséből, a dokumentációban feltüntetett feltételekkel vagy az általános elvekkel ellentétes használatból kifolyó károk
- szakszerűtlen beavatkozás vagy paramétermódosítás
- vásárló által módosított termék (festés, hajlítás, stb.)
- természeti jelenségek vagy felsőbb erő által keletkezett károk