Reklamáció

Tisztelt vásárló, ha hibát észlelt a csomagja átvételénél vagy kinyitásánál? Ha az áru hibás vagy sérült, vigye vissza az árut az eredeti csomagolásában még az nap vagy másnap arra a postára, amely a csomagot Önhöz kézbesítette. A postán a postai alkalmazottal kiírnak egy panasz levelet, amelyből két példányt készít, amelyet aztán azonnal átküld az e-mail címünkre az info@massa-shop.com

A panasz levél kitöltése során, a postán fel kell tüntetni a kapcsolattartót, amely a mi cégünk „Massa Multi Media Slovakia Kft.“ Ellenkező esetben nincs jogunk a kártérítésre.

Még az nap, kérjük, írja ki a reklamáció részlegben a massa-shop.com honlapunkon lévő RMA űrlapot. Köszönjük az együttműködését a panasza megoldásában. Ez az eljárás betartása biztosítja a reklamáció gyors megoldását.

REKLAMÁCIÓS REND

Reklamációs rend a reklamáció folyamatát szabályozza.

A Massa Multi Media Slovakia s.r.o. célul tűzte ki, hogy vásárlóinak kedvezőbb vásárlási és reklamációs feltételeket biztosítson, mint a konkurencia által kínált általános vásárlási és reklamációs, vagy az idevonatkozó törvények által megkövetelt feltételek. Amennyiben az alulírott rend bármely pontja mégis ellentmondana a végfelhasználó védelmére szolgáló jogszabályoknak (pl. a törvény megváltoztatásával a módosított törvény a végfelhasználót jobban védheti, mint a jelenlegi előírások), akkor a szóban forgó pont kizárólag jogi személyekre vonatkozik, a végfelhasználóra a törvény által előírt feltételek vonatkoznak.

Ez a reklamációs rend kizárólag a Massa Multi Media Slovakia s.r.o. cég webáruházában vásárolt, és a törvény által előírt időn belül reklamációra került termékekre vonatkozik. Ez a reklamációs rend a Kereskedelmi Törvénykönyv, a Polgárjogi Törvénykönyv 40/1964, valamint a 634/1992 sz. Fogyasztóvédelmi Törvény, és az idevágó törvénymódosítások értelmében került kidolgozásra. A vásárló a termék eladótól vagy szállítótól való átvételével a jelen reklamációs rendet elfogadja.

Számlájának száma megtalálható az e-mailben, vagy a megrendelések levéltárában. E szám alapján csatoljuk a reklamációt, ezért kérjük, ügyeljen rá. Ha megfelelőnek tartja, csatoljon fotót panasza teljessége érdekében. A reklamációs e-mail elküldése után kap egy e-mailt, részletes útmutatással a továbbiakról. Az ügyfélszolgálat felveszi Önnel a kapcsolatot 48 órán belül. A panasz feladását követő 72 órán belül megkapja, az eredményt. Ha jogos a reklamáció, kicseréljük a terméket vagy visszatérítjük az árát.

A reklamáció módja

A reklamációhoz a reklamálni kívánt tárgyat (vagy annak reklamálni kívánt részét) kell elküldeni a „Massa Multi Media Slovakia s.r.o., Rad Pókatelek 4415/12 92901 Dunajská Streda.“ A vásárló saját érdekében, a reklamáció felgyorsítására a reklamálni kívánt tárgyal együtt a szóban forgó tárgyal kapcsolatos adásvételi szerződés létrejöttét igazoló számlát (amelyet a kézbesítve címmű e-mail mellékletében talál meg), az eljárás részét képező tárgy egyes részeinek szériaszámát is tartalmazó reklamációs űrlapot. A szállítási költséget a vásárló állja.

A reklamáció jogosságának igazolását követően a vásárlónak joga van a reklamált termék szállításával kapcsolatos kiadásainak arányos kárpótlását igényelni.

Reklamálás esetében a termék védelme érdekében és az esetleges károk elkerülésére a vásárló saját érdekében úgy cselekszik, hogy a termék annak szállítási igényeit figyelembe vevő anyagba legyen csomagolva, ideális esetben az eredeti csomagolásba. Az eladó a terméket nem köteles a vásárlótól átvenni, amennyiben azt nem annak kötelező részeivel és tartozékaival adja le. A reklamálni kívánt hibákat, valamint a vásárló által az eladóval szemben alkalmazott jogokat azonnal, a reklamálási eljárás elején kell közölni, legkésőbb az adott termék eladónak történő átadását megelőzően.

Az eladó a leadott iratok és a reklamálni kívánt tárgy felületes megvizsgálását követően:

  1. a reklamációt jogosnak ítéli, és a helyszínen elintézi
  1. a mennyiben a jogos reklamációt nem lehetséges a helyszínen elintézni, a reklamált tárgyat felveszi a reklamációs eljárásba, mely során a jogos reklamálás felesleges várakozás nélkül elintézésre kerül. A reklamálni kívánt termék átvételéről az eladó a vásárló számára egy írásos okiratot készít, melynek helyességét mindkét fél aláírásával igazolja
  2. a reklamációs igényt a helyszínen elutasítja, és a reklamálni kívánt tárgyat a vásárlónak visszaadja
  1. a reklamált tárgyat felveszi szakértői megvizsgálásra, mely eredménye alapján eldől a reklamáció jogossága, majd a reklamációs folyamat során a beadott igény felesleges késedelem nélkül rendezésre vagy elutasításra kerül. A reklamálni kívánt termék átvételéről az eladó a vásárló számára egy írásos okiratot készít, melynek helyességét mindkét fél aláírásával igazolja.
  1. az eladó a vásárlót a reklamáció lebonyolításának módjáról (jogosságának elismeréséről vagy elutasításáról) előzetesen megbeszélt módon (írásban, vagy valamely távközlési eszköz segítségével) értesítheti. Ez a vásárlót a reklamációról való érdeklődés kötelessége alól nem mentesíti.
  1. az eladó a vásárlótól az összes, vásárláskor kapott tartozék leadását követelheti. Ha a vásárló a tartozékokat a kérés ellenére sem adja át, a reklamáció visszautasítható. Az összes tartozék alatt a fülhallgató, a telepítőlemez, az esetleges kábelek, a tápegység, stb. értendő.

Jogos reklamáció esetében az eladó az alábbi rendhagyó módon járhat el:

  1. a megszüntethető hibák esetében az eladó ezt elsősorban a reklamált termék, illetve annak alkatrészének javítását hajtja végre
  1. amennyiben nem megszüntethető hibáról van szó, az eladó elsősorban a termék egy új termékkel (illetve annak részével) történő helyettesítéséhez folyamodik. Ha a vásárló nem ért egyet a folyamattal, elállhat a szerződéstől.
  1. a b) pont szerinti eljárás esetében a vásárló az eladónak köteles a komplett terméket átadni, a tartozékokat és a dokumentációt is beleértve, ebben az esetben a szerződő felek a jogalap nélküli gazdagodás elvei alapján visszaadják egymásnak a teljesítéseket